بسم الله الرحمن الرحيم

In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.

Monday, September 07, 2015

Kepada Nasri

Nash ni asal jumpa aku je "Atiqah, okay?" Today I answered super enthusiastic "Okay!" sambil pusing 180° mengadap dia dan gave a thumb up. Dia tengah jalan dengan Hafizah masa tu. Aku pulak kena attend patient. So sempat selisih je la.

Keluar cubicle nampak dia dekat kaunter. Maka saya berjalan riang ke arahnya dalam kepala dah ada ayat 'Nash sihat? Suka dah ke Surgery?' lol seterusnya 'Tanya la camne training, seronok Red, rindu Green tak? Bosan la asyik tanya okay je hehe.'

Sebab bila dia tanya "okay?" I don't have the heart to answer more than "okay!" even when the answer is not "okay". Takkan nak kata "tak". How do you proceed with a conversation like that? I appreciate him very much for keeping tabs on me and I understand it was his way of showing his care, but I just want to have a normal conversation with my senior...

Tapi dekat kaunter ada Izni dan Wong. Tak best kalau buat Nash segan. Maka saya pun berjalan melintasi belakang beliau sambil "Hai Nash."

No comments:

Haru & Associates